Seguidors

diumenge, 3 de setembre del 2017

01-09-2017 10:35 h. INICI !!!

¡ LA PRIMERA PIEZA !

Tal como estaba previsto, empiezo la construcción el día 1 de septiembre de 2017.

Para mi, un momento histórico.
LA PRIMERA PEÇA !!!

Tal com estava previst, començo la construcció el dia 1 de setembre de 2017.

Per a mi, un moment històric.



AJUSTAR EL CORTE: CASI 1 h

Procedo a trasladar las medidas de la regla a la pieza final. No obstante, esta primera pieza me va a servir para ajustar el corte y no confío en poderla aprovechar. Tardo casi 1h y parece que ya le he cogido el truco...
AJUSTAR EL TALL: QUASI 1 h

Trasllado les mesures del regle a la peça final. Malgrat tot, aquesta primera peça em servirà per ajustar el tall i no confio en poder-la aprofitar. Trigo quasi 1h i sembla que ja li he agafat el truc...

                  

                  

                  

                  


Una vez ajustada, paso a "producción" y el resultado me satisface mucho:

Un cop ajustada la màquina, passo a "producció" i el resultat em satisfà molt:

                  

                  

12:44h : EL PRIMER DESASTRE

Ya la tenía prácticamente terminada y me dediqué a otros ajustes en la mesa de corte. Tras unos minutos me dí cuenta que me faltaba un corte en la parte central así que puse en marcha la máquina y... ¡¡¡¡ la hoja no estaba a la altura correcta !!!!. Un poco más y todo a la basura. Suerte que podré reparar la pieza:
12:44 EL PRIMER DESASTRE

Ja la tenia pràcticament acabada i em vaig dedicar a d'altres ajustaments a la taula de tall. Després d'uns minuts em vaig adonar que faltava un tall a la part central . Vaig posar la màquina en marxa i.... la serra no estava a l'alçada correcta !!! Una mica més i tot a la brossa. Sort que podré reparar la peça:


                    

PREPARANDO LOS CANALES DE AIRE.

Nuevamente con la ayuda de mi regla (¡que gran invento!) marco lo que serán los canales de aire. Para realizarlos, con la fresadora, es necesario fabricar una plantilla. 

De las que he visto por Internet he optado por este modelo:
PREPARANT ELS CANALS D'AIRE

Novament amb l'ajut del meu regle (quin gran invent!) marco el que seran els canals d'aire. Per fer-los, amb la fresadora, cal fabricar una plantilla.

De les que he vist per Internet, he triat aquest model:


                     

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada